تصفیه آب کندانس

شرکت کیانا انرژی راهکارهای متعددی برای تصفیه سیستم ها پرفشار آب خالص در صنعت ارائه می دهد. تجربیات، تجهیزات و سوابق ما در بخش انرژی همگام با تکنولوژی روز CPP و جزو بهترین های صنعت طراحی و مهندسی هستند. در سیستم های deep bed Condensate polishing ، تکنولوژی در دست ما، امکان انجام عملیات عبور از نقطۀ بهینه و موفق نفوذ و رسوخ آمونیاک را به مخازن می­دهد.

جداسازی رزینی کلید عملکرد سیستم­های تصفیه Polishing می­باشد. در پلنت های یون زدایی با نرخ جریانهای بالا، تفکیک (جداسازی) رزین فرایند دشواری دارد. تکنولوژی کیانا پترو انرژی بصورت سیستم توزیع داخلی کاملا اتوماتیک طراحی شده و می تواند ضرایب بالای موجود بین جریانهای عملیاتی بالا و جریان لازم برای احیای رزین را مدیریت کند. با استفاده از تنها دو مخزن، سیستم های ما نیاز به مداخله های عملیاتی کمی دارند، براحتی نصب می شوند و با پلنت های موجود به خوبی ترکیب می شوند. این تکنولوژی اجازه عملیات را در فرم آمونیاک می دهد و هزینه عملیات را رقابتی می کند.

تصفیه Mixed bed بعنوان تکنولوژی تصفیه بر پایهء تبادل یونی به خوبی شناخته شده است و متشکل از  یک بستر کاتیونی و آنیونی رزین است، به خوبی ترکیب می شود و درون یک مخزن استوانه ای نگهداری می شود. ترکیب رزین ها یک محیط عالی برای حدف ناخالصی های یونی محلول است. Mixed bed همچنین متحمل ذرات جامد معلق که از آب فید وارد می شود هم هست و می تواند حجم بالای ذرات معلق را تحمل کند که از طرق احیا جدا می گردند.

Mixed bed تبادل یونی متد معمول برای تصفیه آب تغذیه با TDS پایین است برای تولید آب دمین با خلوص بالا عموما کمتر از 0.1 µS/cm و کمتر از 10 ppb کل ذرات جامد محلول. تصفیه Mixed bed polishing با احیای داخلی وقتی که همه یا اکثر پارامترهای زیر وجود داشته باشند بسیار مناسب است:

فاضلاب اندک/ بازیابی بالا مهم است

اسید و باز برای احیا در سایت موجود است

امکانات خنثی سازی فاضلاب بتواند مورد استفاده قرار گیرد

کیفیت تصفیه نهایی در محدوده معمولی همانطور که در بالا ذکر شد

برای چنین کاربردهایی، این تکنولوژی معمولا با الکترودیونایزیشن (EDI / CEDI) رقابت می کند، معمولا وابسطه به فاکتورهای ذکر شده هستند.

 

عموما بصورت پیکربندی n+1 تأمین می شود  به گونه ای که وقتی یک مخزن در حال احیا شدن است، مخزن استندبای می تواند بصورت آنلاین درآید. معمولا احیا حدود 3 ساعت طول می کشد.

میکس بد های تبادل کننده یونی می توانند برای جریان های متنوعی طراحی شوند از کمتر از 3 متر مکعب بر ساعت تا 750 متر مکعب بر ساعت. این تکنولوژی به عنوان واحدهای چند منظوره برای تصفیۀ جریانهای بسیار بالایی عرضه می شود.

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کیانا انرژی آماده پاسخگویی به شما می باشد. لطفا پیام خود را بنویسید و بر روی دکمه ارسال کلیلک کنید.
👋 پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ.