بازدید معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهلران/ نماینده مردم: مطالبه مردم حل مشکلات پروژه است



بازدید معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهلران

ایلام- معاون امور مجلس رئیس جمهور از پتروشیمی دهلران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت پتروشیمی دهلران در حالی به دلایل نامعلوم متوقف شده و بخشی از نیروهای بومی بیکار شده‌اند که مسئولان در مورد توقف پروژه شفاف سازی نکرده‌اند.

هفته گذشته گزارش از کیانا انرژی با عنوان ابهام در علل توقف فعالیت پتروشیمی دهلران / مسئولان شفاف سازی کنند در کیانا انرژی منتشر شد.

همچنین بهزاد علیزاده یکشنبه هفته جاری در نطقی (تعطیلی پتروشیمی دهلران موجب بیکار شدن ۲ هزار نفر شد) گفت: باید پیش از سفر دوم رییس جمهور به استان ایلام، مشکلات ارزی و ریالی پروژه پتروشیمی دهلران برطرف شود.

بازدید حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور از پتروشیمی دهلران

امروز پنجشنبه معاون امور مجلس رئیس جمهور از پتروشیمی دهلران بازدید کرد. بهزاد علیزاده در این بازدید که پس از حضور بر مزار پاک زنده یاد آذر صورت گرفت، گفت: رفع مشکلات پتروشیمی دهلران کانون توجه همه مسئولان استان است و توجه ویژه مسئولان ملی را هم می‌طلبد

وی افزود: در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان مطالبه مردم دهلران، جوانان و بنده به عنوان خادم مردم در مجلس حضور رئیس جمهور در این شهرستان و از نزدیک دیدن وضعیت این پروژه است

وی خاطر نشان کرد: هر چند رایزنی‌های ملی انجام شده امیدبخش است و حل مشکلات ارزی و ریالی از طریق وزارت اقتصاد و صندوق توسعه ملی در دستور کار است و در این راستا وقفه چند ماهه برای تامین منابع مالی پیش بینی شده است ولی باید تلاش کنیم در این شرایط این مدت زمان کمتر و ضمن بکارگیری نیروها، رونق پروژه تسریع یابد.

گفتنی است در این بازدید بسطامی دیگر نماینده استان، حسنی معاون سیاسی استاندار و سایر مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.



منبع : مهر نیوز

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کیانا انرژی آماده پاسخگویی به شما می باشد. لطفا پیام خود را بنویسید و بر روی دکمه ارسال کلیلک کنید.
👋 پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ.