قاچاق ۱۰۳ تن مواد اولیه پتروشیمی در شورآباد



قاچاق ۱۰۳ تن مواد اولیه پتروشیمی در شورآباد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از ۱۰۳ تن مواد اولیه پتروشیمی در یک انبار کالا در محدوده شور آباد خبر داد.

به گزارش کیانا انرژی، سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع‌آوری مواد اولیه پتروشیمی در یک انبار کالا در حوالی “شورآباد” تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که کالاها دپو شده خارج از شبکه توزیع به این مکان منتقل شده است و راننده یک دستگاه تریلی در حال بارگیری ۱۰۰۰ کیسه از این کیسه‌های جمع‌آوری شده به مقصد جنوب کشور است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه هویت مالک انبار و همچنین هویت مالک کالا مورد شناسایی قرار گرفت افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده نشان از این داشت مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه توسط مالک کالا به این مکان انتقال و با تعویض کیسه کالاها، مجدداً مواد اولیه پتروشیمی به جنوب کشور انتقال و مقرر بوده به سایر کشورهای همسایه به صورت قاچاق انتقال یابند.

این مقام انتظامی به انعکاس تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: با دستور قضائی انبار کالا مورد بازرسی دقیق مأموران قرار گرفت و در این رابطه تعداد ۴۱۵۵ کیسه ۲۵ کیلوگرمی در مجموع به وزن ۱۰۳ هزار و۷۵۰ کیلوگرم مواد پتروشیمی از نوع پلی اتیلن کشف شد.

وی ابراز داشت: با دستور قضائی کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شد و با دستگیری متهمان، هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ هدایتی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.



منبع : مهر نیوز

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کیانا انرژی آماده پاسخگویی به شما می باشد. لطفا پیام خود را بنویسید و بر روی دکمه ارسال کلیلک کنید.
👋 پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ.