۹۵ درصد طرح‌های پتروشیمی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه منابع است



۹۵ درصد طرح‌های پتروشیمی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه منابع است

یاسوج_ مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵ درصد طرح‌های پتروشیمی، تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان در عرصه‌های منابع طبیعی است.

سعید جاوید بخت در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با رعایت قوانین واگذاری، نسبت به همکاری در زمینه تمام طرح‌های اشتغال زا و عام المنفعه در استان اقدام شده است.

وی ابراز داشت: در این راستا طرح‌های مینی پالایشگاه دهدشت، پترو پالایشگاه گچساران، اراضی شهرک‌های صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی گچساران و چندین مورد دیگر طرح‌هایی است که ما پیشگام تعامل بوده و همکاری کردیم.

جاوید بخت با بیان اینکه در برخی از پروژه‌ها بخشی از اختیارات استانی و بخشی در سطح شورای عالی و کمیته‌های تخصصی سازمان است، عنوان داشت: طرح‌ها باید برابر ضوابط قانونی اجرایی شوند.

مدیرکل منابع طبیعی استان گفت: ضمن اینکه از تمامی فعالیت‌های اشتغال زایی و خدمت رسانی به مردم می‌کنیم، اما قوانین واگذاری باید طبق قانون اجرایی شود.

جاوید بخت به اجرای یک طرح بزرگ گردشگری در منطقه مهریان یاسوج اشاره کرد و ابراز داشت: مستندات به شورای عالی ارجاع شده، اما عرصه، عرصه بزرگی است و اقدامات از طریق سازمان در دست اجرا بوده و بر اساس محور قانون حرکت می‌شود.



منبع : مهر نیوز

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کیانا انرژی آماده پاسخگویی به شما می باشد. لطفا پیام خود را بنویسید و بر روی دکمه ارسال کلیلک کنید.
👋 پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ.